De nieuwe medewerker

De nieuwe medewerker is vaak nog helemaal niet bekend met Service 9+. Het is belangrijk dat de nieuwe medewerker al tijdens de selectiegesprekken wordt geïnformeerd over het aspect service 9+. Probeer tijdens de selectie al in te schatten of deze persoon hier straks toe in staat is. Wat hierbij helpt is om het sollicitatiegesprek op te delen in twee gesprekken. Hierover is meer te vinden onder het kopje "Sollicitaties".

Wanneer een medewerker bij ons in dienst komt is het belangrijk dat service 9+ goed geïntroduceerd wordt. Een goede introductie en opleiding op het gebied van service 9+ wordt uiteindelijk een goed fundament voor de toekomst van ons bedrijf. In de huidige introducties van Albert Heijn en in de ELM toetsen ontbreekt het stukje service 9+. Hier hebben wij wel al aandacht aan besteed. Je vindt deze stukken terug onder het kopje "opleiding en opleidingsmiddelen" en "Introductiegesprek".

Wanneer onze nieuwe medewerkers allemaal goed worden opgeleid, maar vooral ook goed worden begeleid, zal service 9+ zich langzaam maar zeker verspreiden als een olievlek binnen ons bedrijf!